Verzend- en retourbeleid

Pakketgroottes: wij hanteren verschillende pakketgroottes, afhankelijk van het product. Wij gebruiken de volgende pakkettypes: brievenbuspakket en regulier pakket.

Verwerkingstijd: de meeste bestellingen worden dezelfde dag, tenzij het weekend is, verwerkt en verzonden na betaling.

Verzendmethoden: wij bieden verschillende verzendmethoden aan, afhankelijk van uw locatie en de geselecteerde opties tijdens het afrekenen.

Verzendkosten Nederland: boven een bestelling van 20 euro worden er geen verzendkosten gerekend. Onder de 20 euro worden er verzendkosten van €2,95 gerekend.

Verzendkosten internationaal: voor internationale pakketten rekenen wij een bedrag van €14,95 bij een bedrag onder de €150.

Levertijd: de geschatte levertijd is binnen Nederland 2 tot 5 dagen. Buiten Nederland kan dit oplopen tot 5 tot 10 dagen. De levertijd kan verschillen op feestdagen. Wij zullen u hierover informeren zodra de bestelling is geplaatst.

Track & trace: nadat u een bestelling heeft gedaan bij ons zal u een bevestigingsmail krijgen met daarin de verzendinformatie en een track & trace-code. Zo bent u altijd op de hoogte van uw pakketje!

Schade tijdens transport: heeft het pakketje schade? Dan is dat waarschijnlijk tijdens het verzenden gebeurd. Als dit bij u het geval is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als u dit binnen drie dagen meldt, kunnen we nog contact opnemen met de vervoerder die er dan nog actie op kan ondernemen. Als u ons later dan een week inlicht, kunnen wij helaas niks meer voor u betekenen.

 

Heeft u verder nog vragen over de verzending? Dan kunt u altijd een mailtje sturen naar info@growboxcompany.com.

 
 

Retour

Retourvoorwaarden: als u niet tevreden bent met uw aankoop, accepteren wij retourzendingen binnen 30 dagen na ontvangst van het product. Het product moet ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking zitten.

Is er iets mis met het product? Dan kunt u dat binnen 30 dagen terugsturen, dan krijgt u het gehele aankoopbedrag minus verzendkosten terug.

Retourprocedure: neem voor het retourneren van een product contact met ons op via het onderstaande mailadres. Wij zullen u voorzien van instructies over hoe u het product kunt retourneren. De retourzending is op kosten van de koper, tenzij anders overeengekomen.

Terugbetaling: na ontvangst en inspectie van het geretourneerde product zullen wij een terugbetaling verwerken voor het aankoopbedrag, exclusief verzendkosten, via de oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd van de terugbetaling kan variëren afhankelijk van de betaalmethode.

Beschadigde of defecte producten: als het ontvangen product beschadigd of defect is, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Wij zullen het probleem onderzoeken en zorgen voor een passende oplossing afhankelijk van de casus.

Let op; Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Zodra er schade bij verzending is ontstaan willen wij dit binnen 3 dagen weten, dan kunnen wij nog contact opnemen met de vervoerder die er dan nog actie op kan ondernemen.

Heeft u nog vragen over het retourneren? Neem dan zeker contact met ons op via Info@growboxcompany.com. Wij helpen u graag verder!